طراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی

ما در این مطلب به مبحث طراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی

بدون شک اهمیت طراحی داخلی خلاقیت و خلق ایده های بدیع است. زیرا با خلاقیت می توانید فضا را سرزنده و جادار جلوه دهید.
طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی فقط یک شکل زیبایی شناختی از مکان نیست. فضاها را به گونه ای برنامه ریزی، آماده سازی و طراحی می کند که پاسخگوی نیازها و سلایق مشتریان باشد. این امر باعث شده است که طراحی داخلی در طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی اهمیت زیادی پیدا کند.
بدون شک بهتر است در هنگام ساخت فروشگاه تمام جنبه های طراحی پلان، نما، متریال و … را اجرا کنید. اما از آنجایی که هدف اصلی بهبود فضای داخلی است، واحدهای قدیمی نیز می توانند با طراحی داخلی دگرگون شوند.

ایده‌های طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

فروش لوازم خانگی کار ساده ای نیست. چون مسائل زیادی برای فروش وجود دارد. یکی از مسائل اصلی طراحی صحیح ویترین و سالن هاست. این امر به ویژه برای فضای داخلی فروشگاه بسیار مهم است.
فروشگاه های لوازم خانگی محصولات پیشرفته با تکنولوژی پیشرفته را به فروش می رسانند. به طوری که همه لوازم به صورت منطقی و منظم چیده شوند.
نکته مهم دیگر ایمنی است. خریداران اغلب می خواهند عملکرد تجهیزات را آزمایش کنند و باید این کار را بدون هیچ خطری برای خود یا کل محل انجام دهند. ایده های زیادی برای رسیدن به این نوع طراحی دکور وجود دارد.

1. تجهیز قفسه‌های فروشگاه لوازم خانگی

محصولات مختلفی در فروشگاه های لوازم خانگی وجود دارد. این امر فروش آنها را آسان تر می کند و مشتریان نیز می توانند از محصولات ایده بگیرند.
انتخاب قفسه مناسب با توجه به اندازه، مساحت قابل استفاده و شکل فروشگاه امکان نمایش موثر محصولات را فراهم می کند. مشتریان همچنین می توانند راحت تر در فروشگاه رفت و آمد کنند. بنابراین مشتری می تواند به راحتی به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشد و خرید خود را انجام دهد.
در دو دیوار کناری مغازه، بهتر است ویترین های لوازم خانگی لوکس قرار دهید. در وسط فروشگاه، باید استندهای دو طرفه وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

2. برنامه‌ریزی مناسب فضای فروشگاه

همانطور که در بالا ذکر شد، بسیار مهم است که خریدار در فروشگاه راحت باشد.
در طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی معمولا قسمت اول یعنی ورودی وظیفه نمایش محصولات جدید و پرطرفدار را بر عهده دارد. در اینجا بهتر است از فرصت استفاده شده و گزینه هایی در رده های قیمتی مختلف به مشتریان ارائه شود.
در این قسمت بیشتر کالاها نمایش داده شده و به فروش می رسد.

3. تقسیم کالاها به گروه

ما عادت داریم اجناس را به صورت عمده ببینیم. مثلا در بقالی کیسه گندم کنار برنج است. دقیقا همین طرح برای فروشگاه های لوازم خانگی اعمال می شود.
به عنوان مثال، لوازم خانگی مختلف مانند مخلوط کن و آبمیوه گیری را کنار هم قرار دهید. این به مشتری این امکان را می دهد که به سرعت بخش مورد نظر را پیدا کند و تمام گزینه های ارائه شده را مشاهده کند.

بیشتر بخوانید:طراحی دکوراسیون داخلی کارگاه خیاطی

4. برچسب قیمت با اطلاعات گسترده

دریافت قیمت معمولی در یک فروشگاه سخت افزار ایده خوبی نیست. حتما علاوه بر قیمت چند ویژگی را در نظر بگیرید تا ویژگی های محصول به راحتی قابل مشاهده باشد. در این رابطه، تمام اطلاعات مهم روی برچسب قیمت نوشته شده است – از مدل تا قدرت.

5. نمایش کالاها در همان گروه

یک مشکل رایج چیدمان ناهماهنگی است. برخی از محبوب ترین نمونه هایی که می توانند در عمل استفاده شوند عبارتند از:

  • ابتدا محصولات کوچکتر و سپس محصولات بزرگتر قرار می گیرند تا مشتری توجه خود را از دست ندهد.
  • وسایل برقی مانند اجاق های مایکروویو و پنل های خورشیدی بر اساس برند انتخاب می شوند. همچنین هزینه و نمایش محصولات از کمترین تا بالاترین قیمت را فراموش نکنید.
  • یخچال ها، جاروبرقی ها و سایر وسایل بزرگتر معمولاً بر اساس اندازه و رنگ انتخاب می شوند، بنابراین باید روی این موضوع تمرکز کنید.
  • توصیه می کنیم بدون توجه به برند یا سایر تفاوت های ظریف، مدل پیشرو در هر گروه محصول را اولویت بندی کنید.

6. انتخاب رنگ صحیح

در دنیای مدرن هیچ محدودیتی برای طراحی وجود ندارد. از افزودن خلاقیت و گرایش های جدید نترسید اگر با سبک فروشگاه مناسب است. استفاده از سبک های مینیمالیستی و لفت در حال حاضر بسیار رایج شده است.

7. مسائل مربوط به مواجهه با محصول

توجه به محل قرارگیری محصول در طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی بسیار حائز اهمیت است چرا که اینگونه می توانید محصول را به خریدار ارائه دهید.

8. گروه بندی محصولات بر اساس برند

در فروشگاه هایی که دارای لوازم خانگی با برندهای مختلف هستند، بهتر است از قفسه های بزرگ برای مجموعه ای از محصولات همان برند به صورت تکی استفاده شود.

 طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

 در طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی به موارد زیر اهمیت ویژه ای دارد:

قسمت کاربردی: به طراحی قسمت نمایشگر محصول با توجه به نیاز و هدف آن گفته می شود. در این طرح اندازه گیری ها و ابعاد با توجه به بدن انسان انجام خواهد شد.

بخش رسمی: این بخش مهم ترین جنبه است. در طراحی المان ها باید محل قرارگیری، نور و رنگ را در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید:طراحی انواع دکوراسیون مغازه

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، دکور فروشگاه لوازم آرایشی، ویترین مغازه قنادی و دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی, طراحی مغازه لوازم آرایشی، طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی، دکور مغازه لوازم آرایشی و ایده دکور مغازه لوازم آرایشی و اجرای دکور مغازه لوازم آرایشی…..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، ویترین مغازه لوازم آرایشی، ایده دکور مغازه لوازم آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *