طراحی دکوراسیون فروشگاه مبلمان

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون فروشگاه مبلمان می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون فروشگاه مبلمان - خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و .....

طراحی دکوراسیون فروشگاه مبلمان

  1. از چیدمان فروشگاه درست استفاده کنید

2 نوع ایده آل چیدمان فروشگاه برای خرده فروشان مبلمان وجود دارد: مسیر مسابقه و طرح جریان آزاد.

چیدمان فروشگاه پیست مسابقه، خریداران را در مسیری از پیش تعیین شده در اطراف فروشگاه و بازگشت حلقه می کند. شما می توانید از یک حلقه قابل مشاهده و قابل درک برای گفتن داستان برند استفاده کنید، زیرا مشتریان در فروشگاه شما گردش می کنند. علاوه بر این، افزودن نقاط کانونی و نمایشگرهای بصری می‌تواند به جذاب‌تر کردن مسیر خالی کمک کند. در میان بسیاری از طرح‌های فرعی یک مسیر مسابقه، یک حلقه با راهروهای مستقیم بهترین طراحی چیدمان فروشگاه مبلمان است. این نوع چیدمان به خرده‌فروشان اجازه می‌دهد تا مجموعه‌های اتاق را به هر متر مربع در دسترس تقسیم کنند و کالا را مرتب نگه دارند و پیکربندی آن آسان باشد.

یک طرح جریان آزاد، با حذف راهروهای تعریف شده، مشتریان را تشویق می کند تا با سرعت خود خرید کنند. با چیدمان محصولات مبلمان خود می توانید راهروها را تعریف کنید. این طرح به شما انعطاف بیشتری برای جابجایی بخش ها و کالاها در اطراف می دهد تا بفهمید کجا بهترین عملکرد را دارند. اگرچه پلان جریان آزاد رویکردی مدرن تر و پیچیده تر برای چیدمان فروشگاه مبلمان است، اما نیاز به یک رویکرد سازمان یافته برای برنامه ریزی فضاها دارد و از مسدود شدن جریان مبلمان جلوگیری می کند. خرده فروشان باید نحوه چیدمان یک فروشگاه مبلمان و ارائه کالا را به شیوه ای منظم مدیریت کنند.

می توانید از نرم افزار چیدمان پلان فروشگاه مبلمان استفاده کنید تا به شما در طراحی چیدمان مناسب برای شما کمک کند.

  1. نمایش محصولات

هر صاحب فروشگاه مبلمان دوست دارد خریداران هنگام ورود به فروشگاه بهترین و جذاب ترین کالا را ببینند. در اینجا بهترین ایده های نمایشگاه مبلمان وجود دارد:

  • برای مرور آسان اقلام را بر اساس مجموعه اتاق طبقه بندی کنید. در یک نمونه چیدمان فروشگاهی برای اتاق خواب، می توانید تشک، میز خواب، کمد، نیمکت اتاق خواب، روشویی و غیره قرار دهید.
  • محصولات خود را خیلی عمیق در داخل قرار ندهید زیرا مشتریان را از کاوش در کالا منصرف می کند. مشتریان ترجیح می دهند مجموعه های اقلام نزدیک به راهرو خرید کنند، از این رو راهروهای بیشتر آنها را به دیدن همه محصولات شما سوق می دهد.
  • برای اقلام کوچک مانند لامپ ها و زیور آلات، باید محصولات خود را در سطح چشم و در دسترس قرار دهید.
  • از دیوارها برای نمایش گرافیکی همه جانبه استفاده کنید که نشان می دهد مبلمان در یک خانه واقعی چگونه به نظر می رسد.
  • از POS مبلمان برای کنترل محصولات خود و مدیریت انبارها استفاده کنید تا بتوانید به راحتی اقلام را پیدا کرده و ردیابی کنید.
  1. محل هر بخش را در نظر بگیرید

فروشگاه شما از مناطق متعددی تشکیل شده است که نیاز به برنامه ریزی مکان مناسب برای ایجاد یک جریان روان و طبیعی مشتری دارند. در اینجا چند ایده برای چیدمان فروشگاه مبلمان با پلان طبقه بندی شده وجود دارد:

  • پیشخوان تسویه حساب و خدمات مشتری خود را در محل مرکزی فروشگاه قرار دهید، به طوری که از چندین نقطه قابل مشاهده باشد تا به مشتریان کمک کند خود را جهت دهی کنند و به راحتی راه خود را پیدا کنند.
  • یک نقطه کانونی در انتهای هر راهرو که مشتریان به سمت آن می روند، ترتیب دهید. به عنوان مثال هرگز درهای انبار را به عنوان نقطه کانونی قرار ندهید.
  • اگر مرکز طراحی دارید، باید آن را در مرکز اثاثه یا لوازم داخلی خود قرار دهید. این یک منطقه چشم نواز است که می تواند نقطه کانونی برای کاهش سرعت مشتریان یا مسیریابی مجدد آنها باشد.
  1. به راهروها و فضای کف فکر کنید

طراحی چیدمان کف فروشگاه مبلمان نیاز به بررسی دقیق راهروها و فضا دارد تا یک تجربه خرید دلپذیر و آرام را ارائه دهد. در اینجا مواردی هستند که باید اعمال کنید:

  • مطمئن شوید که راهروها باز و نامرتب هستند و تابلوهای راه یاب را نصب کنید که به بازدیدکنندگان نشان می دهد بخش های مختلف را کاوش کنند.
  • از پیاده روهای بن بست خودداری کنید. به جای آن باید مسیرهایی را برای چرخش در اطراف تعریف کنید.
  • گوشه های 90 درجه راهروها را دور بیندازید. برای جلب مشتری می توانید از دایره ای با نقطه کانونی در مرکز استفاده کنید.
  • به مشتریان خود فضای شخصی کافی برای حرکت آزادانه در اطراف خود بگذارید و با وسایل یا سایر مشتریان برخورد نکنید.
  1. نمایش پنجره

نمایش پنجره خرده فروشی شما اولین برداشتی است که به مشتری بالقوه وارد می کند. یک صفحه نمایش پنجره ای با طراحی خوب می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا از رقبا متمایز شود، توجه اطرافیان را به خود جلب کند و ترافیک داخل فروشگاه را افزایش دهد. همچنین شخصیت برند شما را نشان می‌دهد و افراد را وادار می‌کند توقف کنند، نگاه کنند و سپس به مغازه شما بروند و فرصتی برای تعامل و فروش ایجاد کنند.

برای انجام این کار، می توانید بنرهای دعوت کننده، تابلوهای ورودی، و محصولات برجسته (مانند مجموعه اتاق) را نمایش دهید که پیشنهادات وسوسه انگیزی را نشان می دهد و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد بدانند که در فروشگاه چه انتظاراتی می توانند داشته باشند. این بخشی از استراتژی بازاریابی مبلمان است .

  1. ترکیب تجاری متقابل

تجارت متقابل یا قرار دادن محصول ثانویه روشی عالی برای سازماندهی محصولات مکمل در کنار یکدیگر برای افزایش فروش است. به عنوان مثال، اگر ست ناهارخوری می فروشید، چراغ ها و ظروف غذاخوری می توانند گزینه هایی برای فروش متقابل باشند.

تجارت متقابل یک تجربه خرید راحت ایجاد می کند، جایی که مشتریان می توانند ایده ها را جرقه بزنند یا محصولات اضافی مورد نیاز خود را یادآوری کنند. اگر کارها را برای این تکنیک طراحی فروشگاه مبلمان درست ترتیب دهید، شاهد افزایش درآمد و میانگین ارزش سفارش خود خواهید بود.

طراحی دکوراسیون فروشگاه مبلمان - خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و .....

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *