طراحی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی داخلی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه سوپرمارکت با فضای کوچک

طراحی دکوراسیون فروشگاه شما باید شامل برندسازی، پیامی جالب و علائم طراحی مناسب باشد تا به بازدیدهای پی در پی، حفظ حاشیه بیشتر و افزایش رضایت مشتری بیانجامد. طراحی دکوراسیون سوپرمارکت به طور استاندارد و اصولی کار مهمی است که حتما باید آن را در اولویت کاریتان قرار دهید.

با طراحی دکوراسیون مناسب برای سوپرمارکت خود می توانید یک تجربه بسیارخوب برای مشتریان خودتان به وجود آورید و به همین صورت این موضوع مهم در شغل و افزایش درآمد شما اثر مثبتی خواهد گذاشت.

همراه ما باشید تا نگاهی بیندازیم که چه راه ها و ایده هایی در حیطه طراحی داخلی میتواند سوپرمارکت شما را متفاوت سازد.

میزان بالای اهمیت دکوراسیون داخلی مناسب برای فروشگاه سوپرمارکت

همان گونه که بیان شد داشتن یک دکوراسیون داخلی خوب و اصولی کاری مهم برای شما فروشگاه داران عزیز می باشدکه باید انجام دهید. سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی جزو مکان هایی هستند که مدت زمان خرید از آنها به طور معمول کوتاه می باشد. زیرا افراد به طور معمول با فهرستی که از قبل آماده کرده اند داخل سوپر مارکت شده و خرید خودشان  را انجام می دهند.

به علت همین سرعت بالا در خرید محصول مشتریان سعی میکنند به آسودگی و با سرعت داخل فروشگاه شده و خرید خودشان را انجام دهند.  به همین علت داشتن یک دکوراسیون استاندارد و طراحی اصولی لازم است تا مردم را به هدف خود و خریدی آسوده نزدیک کند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه عطر فروشی

اغلب سوپر مارکت های معروف کشور و همینطور در سراسر دنیا چه سوپرمارکت های بزرگ و چه سوپر مارکت های کوچک این نکته مهم را درک کرده اند و همه ی سعی خود را کرده اند تا فروشگاه خود را به فضایی تبدیل کنند که مشتریان از رفتن به آنجا لذت ببرند.

با یک دکوراسیون داخلی خاص برای سوپر مارکت خود چه بزرگ باشد و چه کوچک میتوانید فضای بهتری را برای تجربه مشتریانتان ایجاد کنید و همین مورد با اهمیت در افزایش در آمد شما اپر مثبتی خواهد گذاشت.

اگر شما از فروشگاه دارانی هستید که می خواهید دکوراسیون اصولی برای سوپرمارکت خود طراحی کنید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

انتخاب کردن استند و قفسه در طراحی دکوراسیون فروشگاه

مهم ترین چیز در انتخاب قفسه ها انتخاب اندازه و مکان قررار گرفتن آنها است. روش چیدمان قفسه ها در دکوراسیون سوپرمارکت نقش بسیار مهمی را ایفا می کند . زیرا ترافیک ایجاد شده در فضای درون فروشگاه را تحت کنترل در می آورد.

از جهت دیگر می توانید با انتخاب قفسه های بزرگ به جای قفسه های کوچک در هزینه های خودتان صرفه جویی کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

در نظر بگیرید که قفسه های فروشگاهتان باید به صورتی باشند که بیشترین اندازه محصولات و کالاها را در خودشان جای بدهند و اشکالی از این لحاظ نداشته باشید.

برای طراحی دکوراسیون سوپر مارکت خودتان تلاش کنید قفسه های خودتان را به شکل دایره ای بچینید. حساب کردن فاصله میان قفسه ها را برای جابجا شدن مشتریان درنظر بگیرید. همینطور به این مورد توجه کنید که مواد خوراکی را در اول فروشگاه و قفسه های ورودی بگذارید.

به این علت که تعداد افرادی که برای خریدن خوراکی داخل سوپر مارکت شما می شوند، خیلی بیشتر از سایر افراد است و باید دسترسی فوری افراد، به کالاهایی که لازم دارند را در اولویت قرار دهید.

یکی از علت هایی که سبب می شود افراد از فروشگاه شما بدون هیچ خریدی بیرون بروند ، سد شدن راه آنها به وسیله قفسه های شما است و در صورتی که در سختی باشند حتما سبب کم شدن فروش می شود.

در طراحی دکوراسیون مناسب برای فروشگاه خودتان قفسه ها موجب میشوند تا بتوانید مکان عبور مشتریان را مشخص کنید و انتخاب کنید که چه قسمت هایی بیشتر در معرض دید قرار گیرد.

اگر فروشگاهتان کوچک است، بهتر می باشد قفسه‌ها را به شکل لایه‌ای بچینید.

نقشی که کف و طبقات در دکوراسیون داخلی فروشگاه ایجاد می کنند

برنامه ریزی برای شروع این کار اهمیت بالایی دارد و آن را فراموش نکنید. انتخاب کردن نقشه ی کف متناسب سوپر مارکت یکی از مهمترین و اصلی ترین کارهایی می باشد که باید انجام دهید؛ زیرا این کف فروشگاه می باشد که به عنوان پایه اصلی سوپر مارکت شما حساب می شود.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی 

با یک نقشه صحیح کف ویژگی های دیوارها و قفسه هایی که روی آن گذاشته می شود هم افزایش میابد. در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه مواد غذایی حتی از گوشه هایی که بلا استفاده مانده اند هم منتهای استفاده را ببرید.

برای نمایش کف از کفپوش های ساده تر هم میتوانید استفاده کنید.  همینطور میتوانید با گذاشتن نشانه هایی بر روی زمین، مشریان سوپر مارکت خودتان را به جهت دلخواهتان هدایت کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت

انتخاب محصولات در طراحی دکوراسیون داخلی سوپر مارکت

در طی مراحل انجام طراحی دکوراسیون سوپر مارکت خودتان پس از آنکه کف و قفسه ها قرار داده شدند، نوبت به شکل قرار گیری محصولات و کالاهای سوپر مارکت می رسد.

اول کالاهایی مثل شیر و پنیر که افراد به آنها بیشتر احتیاج دارند را نزدیک تر به قسمت ورودی قرار دهید. برخی از سوپرمارکت ها کار غلطی انجام می دهند و یخچال های خود را در آخر و پس از گذر اشخاص از بسیاری از کالاها می گذارند؛ لطفا از انجام این کار بپرهیزید. محصولاتی که با فصل ارتباط دارند را در فصول گوناگون جابه‌جا کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی

همینطور محصولات کوچکی مثل شکلات و اسباب بازی‌های کودکان را در طراحی دکوراسیون سوپر مارکت و روی میز صندوقدار و حسابدار بگذارید. این محصولات چیزهایی هستند که به طور معمول در فهرست خرید قرار داده نمی شوند و افراد در لحظات آخر و در حین خروج از سوپر مارکت می‌توانند آنها را ببینند ، سپس انتخاب و خریداری کنند.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

برچسب ها : , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *