طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی

ایده های گوناگونی از دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی برای چیدمان و ساخت وجود دارد. بیشتر مشتری ها وقتی که دکور مغازه لوازم آرایشی توجه آنها را به خود جلب می کند، خریدی صورت می گیرد. ذهن آنها به طور اتوماتیک آنها را ترغیب می کند تا از فروشگاه شما خرید کنند. به همین خاطر مهم است که یک دکور لوازم آرایش منحصر به فرد و خلاقانه در مغازه یا فروشگاه خود انجام دهید. از آنجایی که از اسم این مغازه هم معلوم است، خانم ها به آنجا بیشتر می روند. به همین خاطر حتما از روحیه خرید آنها بلد باشیم و آگاه باشیم چطور در اوج همه چیز را برای دیده شدن بهتر در چه مکانی و چگونه انجام بدهیم. اصلی ترین موضوع در طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی طراحی و نظم در عرضه نمایش محصولات آرایشی بهداشتی برای مشتریان است. ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی

بیشتر مردم فرآورده های آرایشی و بهداشتی یک کالا را شیک و خاص می دانند،

این شیک بودن حتما در دکور مغازه لوازم آرایشی شما مشخص می شود تا این که بتوانید تجربه یک خرید خوب و آرام را در ذهن مشتریان خود ثبت کنید.

خیلی از صاحبان فروشگاه ها روی ویترین های مغازه خود خیلی مانور می دهند. آنها به هر نکاتی مانند سبک، اندازه، موقعیت هر فرآورده جلب می کنند.

فروشگاهی موفق است که توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کند.مثلا برچسب‌های قیمتی که دارای تخفیف های بالا هستند می تواند باعث توجه مشتریان قرار بگیرد.

و حتی، صاحبان مغازه روی نورپردازی کار می کنند تا دکور لوازم آرایشی را خوب جلوه دهند. نور خوب منجر به زیبایی و جذابیت فرآورده می شود.

افزون بر این، به روزرسانی دقیق فرآورده ها در ویترین و طراحی لوازم آرایشی در فروشگاه، به مشتریان احساس خوب و هیجان می دهد.

دکوراسیون فروشگاه لوازم آرایشی

دکوراسیون فروشگاه لوازم آرایشی خود زیر مجموعه ای از دکوراسیون فروشگاه محسوب می شود

با این فرق که در اینجا تاکید بر روی لوازم های آرایشی بهداشتی بوده تا به درستی در معرض دید مشتریان باشد.

در این بخش نکته های اصلی را به منظور عرضه اصولی دکوراسیون فروشگاه لوازم آرایشی، برای شما توضیح خواهیم داد.

احتیاج است در چیدمان دکوراسیون فروشگاه لوازم آرایشی به نکته های زیر توجه کنید.

بیشتر بخوانید: تاثیر رنگ دکوراسیون مغازه در جذب مشتری

قفسه بندی فروشگاه لوازم آرایشی

دکور و قفسه ها را جوری طراحی کنید که در مرتب ترین شکل، به آسانی قابل رویت باشد.

بهتر است تسترهایی از لوازم آرایشی برای انتخاب آسان تر مشتریان در دسترس آن ها باشد.

 و حتی دکور ها و قفسه ها را جوری طراحی کنید که محیط مورد احتیاج برای رفت و آمد در میان استندها و دسترسی کامل به وسایل برای مشتریان وجود داشته باشد.

قفسه و ویترین ها را شلوغ نکنید برای اینکه بیننده به دنبال وسایلی است گیج می شود و از خرید کردن منصرف می شود یا فروشنده را خسته می کند.

بهترین شکل قرار دادن اشیا هم مارک یا هم جنس در جعبه های مقوائی است اما همگی به یک اندازه و یک رنگ که برای فروشگاه انتخاب کرده اید، قرار می گیرد

در طبقه های پایین تر دور از دید برای ساختن. فقط حتما از چسبهای متری با در عرض بسیار و رنگ مورد نظر قوطی های سفارشی یا کفش را کاور کنید درب قوطی فراموش نکند.

بهتر است ماده از دید جنسیت گروه بندی شوند. مانند کرم های دور چشم، کرم های صورت، کرم های با مارک های مختلف و…

خلاقیت و ابداع در دیزاین و نورپردازی بر روی مدل های متفاوت فرآورده ها این قابلیت را مهیا می آورد تا با خاص بودن محیط بیرونی فروشگاه منجر به جلب توجه مشتریان شود.

انتخاب کردن رنگ

همان گونه که می دانید یکی از موردای اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی، انتخاب رنگ متناسب دکور است.

تاثیر رنگ افزون بر محیط داخلی، در ویترین فروشگاه هم تاثیر خوبی دارد.

در انتخاب رنگ مناسب حتما دقت کنید. حتی با بهره برداری از جنس های شیشه ای و نورپردازی های حرفه ای روی استندها و حتی ترکیب بندی های رنگی زنانه می توانیم ظرافت و لطافت این چیدمان را دو برابر کنیم.

اگر دکور چوبی ساخته شود، احتیاج به یک رنگ ثابت برای ویترین پاکت های خرید و حتی قاب آیینه که خیلی الزامی است.

اگر می خواهید کارت ویزیت برای مغازه لوازم آرایشی خود درست کنید، بهتر است از رنگ هایی مانند سرخابی، صورتی، طلایی تیره استفاده کنید.

می توانید ویترین را به یک عطر خاص یا یک مارک لوازم آرایشی اختصاص بدهید که منجر به جذابیت می شود.

حتما طوری ویترین را دکور کنید که بیننده یا خریدار را جذب و به داخل فروشگاه بکشانید.

نور مناسب در فروشگاه

داشتن نور مناسب در مغازه لوازم آرایشی یکی دیگر از موارد طراحی دکوراسیونی زیبا و مدرن برای آنجاست

چرا که مشتریانی که احتیاج به تست و بهره برداری از لوازم آرایشی مثل کرم پودر، رژ لب و… را دارند، بیشتر جلوی آینه می ایستند که می بایست نور مغازه، مناسب باشد.

دکوراسیون فروشگاه آرایشی کوچک

ممکن است ابعاد و مقدار برای فروشگاه لوازم آرایشی آن قدر مهم نباشد که تنوع و کیفیت فرآورده اهمیت دارد و بر روی خرید مشتری اثر گذار باشد.

از این جهت عالی ترین توصیه برای قرار دادن فرآورده آرایشی بسیار در یک فروشگاه کوچک، بهره برداری از طبقه های بلند است.

با نور مناسب و خوب برای قفسه ها و حتی ویترین ها که در آن وسایل ارایشی قرار می دهید می توانید چیدمان و دیزاین فروشگاه آرایشی کوچک را جذاب و شیک کنید.

دکور وسایل آرایشی ام دی اف

متداول ترین و عالی ترین جنس برای ساخت دکوراسیون هر محیطی، بهره برداری از ام دی اف است.

دکور وسایل آرایشی هم از این موضوع مستثنی نیست و بهره برداری از ام دی اف برای چیدمان و طراحی فروشگاه وسایل آرایشی یک انتخاب مناسب است.

طراحی دکور فروشگاه وسایل آرایشی شیک و امروزی و بهره برداری از دکور وسایل آرایشی ام دی اف جذاب، تاثیر چندین برابر در مقدار فروش شما دارد.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *