طراحی دکوراسیون سه بعدی فروشگاه قنادی

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون سه بعدی فروشگاه قنادی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی سه بعدی فروشگاه قنادی

طراحی سه بعدی اولین قدم برای صاحب کسب و کار است و طراح می تواند ایده ها، نیازها و درخشش های شما را به تصاویر رندر سه بعدی زیبا تبدیل کند. از طریق زوایای مختلف طراحی سه بعدی، می توانید نمایشگرها و ترتیبات درست را برای شیرینی فروشی خود تأیید کنید. و در صورت تمایل با طراح برای بهبود طراحی مذاکره کنید.

ما معمولا از نرم افزار 3D max برای ایجاد طرح های رندر سه بعدی استفاده می کنیم. مشتری باید پلان زمین را به ما بدهد و ما ابتدا فروشگاه شما را روی کامپیوتر می سازیم و تزئین می کنیم. طراحی رندر سه بعدی همیشه تمرین، شهود ادراکی و معیار فروشگاه شیرینی را به شما ارائه می دهد  .

طراحی چیدمان

هنگامی که ما یک فروشگاه شیرینی فروشی را برای طراحی داریم، اولین قدم ایجاد یک پلان طبقه مناسب است. در طراحی چیدمان حرفه ای، باید تمام پایه های نمایش، مبلمان و فاصله مناسب بین هر یک از وسایل را مشخص کنیم تا فضای کافی برای مشتری باقی بماند. فضای بین هر واحد نه می تواند خیلی طولانی باشد و نه خیلی باریک. حال اگر زیادی بزرگ باشد، کل فروشگاه خالی دیده می شه و نمی توانید خیلی از کالاها را به اجرا بگذارید. برعکس، تنگی بیش از اندازه سبب می شود که کل فضا احساس افسردگی کند و راه رفتن در آن سخت باشد.

طراحی عالی چیدمانی بی نظیر برای فروشگاه های قنادی باید بتواند بین احتیاج نمایشگر و تجربه خرید مشتری تعادل به وجود می آید. شیرینی‌فروشی‌های بزرگ از وسایل نمایشی با سبک منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند، در حالی که شیرینی‌فروشی‌های کوچک می‌توانند از غرفه‌های شیک استفاده کنند. فضای کافی برای قسمت ورودی بگذارید و یک فضای سرگرمی برای کودکان بگذارید.

طراحی دکوراسیون دیوار

وقتی وارد یک شیرینی فروشی می شوید، در نگاه اول با نمایشگرهای دیواری انتزاعی خواهید شد. نمایش دیواری همیشه جذاب ترین قسمت برای راندن رهگذران به فروشگاه است. نمایش قفسه دیواری برجسته نه تنها می تواند به شما در سازماندهی فروشگاه برای نمایش شیرینی های بیشتر کمک کند، بلکه می تواند مشتریان بچه ها را برای خرید جذب کند.

قفسه بندی برای دکوراسیون دیوار ایده های ضروری و کاربردی هستند. همچنین می‌توانید قفسه‌ها یا وسایل کارتونی را برای نمایش کل فضا اضافه کنید.

طراحی نمایشگر خرده فروشی

هنگام انجام طراحی داخلی فروشگاه آب نبات، نمایشگر خرده فروشی همیشه چالش برانگیزترین بخش است و طراحی صفحه نمایش خرده فروشی حرفه ای باید دارای عملکردهای نمایش و تبلیغات باشد.

نمایشگرهای معمولی خرده فروشی عبارتند از :

پایه های روی زمین ، قفسه ها، کابینت ها، میزهای خرده فروشی، قفسه بندی تله کابین و ویترین های دیواری.

پایه های روی زمین:

پایه های  گرد، مربعی و با طراحی منحصر به فرد برای استفاده از فضای مرکزی انعطاف پذیرتر.

قفسه های نمایش:  

قفسه های نمایش آب نبات خرده فروشی و فله از رایج ترین و کاربردی ترین سیستم های نمایش آب نبات فروشی هستند. از جنس فلز و چوب با سطل ها و جعبه های نمایش اکریلیک عرضه می شود.

کابینت های نمایش

کابینت های خرده فروشی می توانند از فضای نمایش دیواری به طور موثرتری استفاده کنند و کل فروشگاه را هوشمندانه سازماندهی کنند.

قفسه بندی گوندولا

بسیاری از فروشگاه های آب نبات قفسه های گوندولا را برای نمایش آب نبات و شیرینی در چهار طرف انتخاب می کنند. آن قفسه های گوندولا می توانند محصولات را در بهترین حالت نمایش دهند.

میزهای نمایشی:  

میزهای نمایش خرده فروشی ، بالابرها و سینی ها راه دیگری برای ایجاد یک روش نمایش منحصر به فرد و کاربردی برای شیرینی فروشی شما است.

ویترین های دیواری:

تزئین دیوار با نمایشگرها و ویترین های منحصر به فرد می تواند در درجه اول محیط داخلی را ارتقا دهد. نمایشگرهای دیواری همچنین می توانند راه آسانی برای نمایش، تمیز کردن و نگهداری ارائه دهند.

طراحی رنگ

طراحی رنگ دغدغه اصلی دکوراسیون فروشگاه قنادی است. بچه ها ذاتاً مجذوب چیزهای رنگارنگ هستند، بنابراین، ما باید چیزی بسازیم که فقط برای آنها باشد. یک طراح خوب شیرینی فروشی می داند که چگونه از رنگ های تک رنگ و ترکیبی برای ایجاد فضایی منحصر به فرد و جذاب استفاده کند.

چه وسایل خرده فروشی یا نمایشگرهای دیواری باید رنگارنگ و روشن باشند تا کنجکاوی کودک را برآورده کنند، طرح رنگی نیز باید از موضوع اصلی فروشگاه پیروی کند.  آب نبات های رنگارنگ بزرگ  می تواند حس دوست داشتنی تری به دکوراسیون داخلی ببخشد.

طراحی نورپردازی

طراحی چراغ ها نیز در فضای داخلی مغازه شیرینی فروشی ضروری است. فضای روشن و شفاف می تواند محیط خرید دلپذیرتر و ایمن تری را ارائه دهد و به بهبود کارایی کار کمک کند. چراغ های رنگارنگ همچنین می توانند زیبایی بیشتری به کل فروشگاه خرده فروشی بیافزایند.

در نظر داشته باشید.  نور پس‌زمینه LED با رنگ‌های معمولی، گزینه‌ای ایده‌آل برای فروشگاه شیرینی‌فروشی است.

ما می‌توانیم فروشگاه‌های قنادی را با وسایل مدرن و جذاب فروشگاهی و نمایشگرهای خرده‌فروشی طراحی و بسازیم. چه به دنبال ست کامل مبلمان ویترین مغازه باشید و چه به غرفه های تک خرده فروشی برای یک فروشگاه شیرینی فروشی نیاز دارید، بهترین نمایشگر را در اینجا خواهید داشت. در زیر بهترین ایده های دکوراسیون فروشگاه قنادی و مفاهیم طراحی داخلی را بررسی کنید.

فضا و طراحی

حتی در یک قنادی دنج، مشتریان مایل نیستند که احساس محدودیت یا بسته بودن کنند. هنگام ایجاد طرح خود، فضای کافی را برای احساس راحتی مشتریان در نظر بگیرید. ورودی باید به راحتی در دسترس و بدون درهم و برهمی باشد. اگر مشتری بخواهد بنشیند و در مورد نیازهای کیک خود صحبت کند، باید صندلی در دسترس باشد. در حالی که ارائه کیک های فوق العاده زیبا به مشتریان راهی برای افزایش فروش است، اما یک منطقه آرام و نامرتب به مشتریان این امکان را می دهد که احساس راحتی کنند و آنها را برای خرید بیشتر بازگرداند.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *