چگونه دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه را طراحی کنیم؟

اگر می‌خواهید اجناس را در مغازه‌های خود به چشم‌گیرترین شکل به نمایش بگذارید، پایا دکوراسیون می‌تواند با مجموعه‌های فروشگاه‌های کوچک بوتیک طراحی داخلی مستحکم و مد روز در انجام این کار به شما کمک کند. این بوتیک‌ فروشی‌های کوچک طراحی داخلی شیک و مستقل برای نمایش انواع محصولات در فضای شما به شیوه‌ای شگفت‌انگیز ایده‌آل هستند. ما در این مقاله به مبحث چگونه دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه را طراحی کنیم میپردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

چگونه دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه را طراحی کنیم؟

کیفیت های این بوتیک فروشگاه کوچک طراحی داخلی بسیار سفت و سخت است. و از مواد اولیه برتر ساخته شده است تا عملکرد و ثبات طولانی مدت را تضمین کند.

این محصولات به راحتی مونتاژ می شوند و می توان به راحتی از یک مکان به مکان دیگر مانور داد. بوتیک فروشگاه کوچک طراحی داخلی منحصر به فرد و قوی ارائه شده در اینجا نه تنها از نظر کیفیت سخت است. بلکه از نظر زیبایی شناسی بسیار جذاب و به اندازه کافی جادار است که بتواند موارد زیادی را در یک مکان به نمایش بگذارد.

این بوتیک‌فروشی‌های کوچک طراحی داخلی هنگام نصب بسیار آسان هستند. و به ویژگی بارهای فشرده‌سازی مجهز هستند. که به آنها اجازه می‌دهد تا هر وزنی را که شما وارد می‌کنید تحمل کنند.

همچنین می‌توانید قفسه‌ها و قلاب‌های فروشگاه بوتیک کوچک طراحی داخلی را بر اساس نیاز خود سفارشی کنید و چندکاربردی هستند.

طیف های مختلف در طراحی داخلی بوتیک

طیف هیجان انگیزی از فروشگاه های کوچک طراحی داخلی را با توجه به اندازه ها، شکل ها، قفسه ها، طرح ها و رنگ ها ارائه می دهد تا به شما این اجازه رو می دهد مطابق با احتیاج خود انتخاب کنید.

این بوتیک‌ فروشی‌ های کوچک طراحی داخلی از انواع مواد مستحکم مانند فولاد ضد زنگ، اکریلیک سفید و سخت‌افزار، سیم فلزی، چوب، مقوا و بسیاری موارد دیگر ساخته شده‌اند.

فروشگاه کوچک بوتیک طراحی داخلی با پوشش های پودری ارائه می شود. و می تواند از نظر طراحی کاملاً سفارشی شود.

طیف متنوعی از بوتیک‌های کوچک طراحی داخلی را بررسی کنید. و محصولاتی را انتخاب کنید که با نیازهای مالی و نیاز شما مطابقت دارند.

این اقلام به عنوان محصولات سفارشات عمده ارائه می شوند. و شما می توانید در فواصل زمانی معین از معاملات درخشان لذت ببرید. بسته بندی سفارشی نیز همراه با ارسال رایگان موجود است.

انتخاب تم 

با گرفتن تصمیم درباره موضوع بوتیک خود آغاز کنید. هر بوتیک باید موضوعی داشته باشد تا آن را از انبوه مغازه‌هایی که مشتریان می‌توانند برای بازدید انتخاب کنند متمایز کند. اگر لباس شنا می فروشید، ممکن است تم ساحلی استفاده کنید. اما استایل آن می تواند فرق داشته باشد.

به عنوان مثال، از رنگ های غنی غروب خورشید برای ایجاد فضایی حساس و پیچیده استفاده کنید. یا از رنگ های روشن، زرد، سبز و آبی برای ایجاد یک فضای سرگرم کننده استفاده کنید.

ایجاد یک طراحی بوتیک برای ویترین فروشگاه

ظاهر ویترین شما یا مشتریان را جذب می کند یا آنها را از خود دور می کند. نمایی ایجاد کنید که بدون زرق و برق بودن مجذوب خود شود.

از آنجایی که بوتیک‌ها دارای سبک متفاوتی از محصول هستند. نمای شما باید شامل لمس‌های متمایز باشد تا به مشتریان طعم آنچه را که می‌فروشید بچشند.

به عنوان مثال، یک موزاییک از جنس استنلس استیل حسی با تکنولوژی بالا برای یک فروشگاه لباس مردانه به نام Via Seto در کبک ایجاد می کند.

تنظیم جو مناسب

با ایجاد فضایی صمیمی از اندازه کوچک طراحی بوتیک به نفع خود استفاده کنید. نور ملایم، به جای نورهای فلورسنت خشن معمولی در فروشگاه های بزرگتر، به ایجاد این فضا کمک می کند.

از نورپردازی استراتژیک برای برجسته نمودن فرآورده ها در نمایشگرهای خود بهره برداری کنید و آنها را از زیر روشن کنید.

فرش یا کفپوش چوبی با کیفیت بالا نسبت به کاشی مشمع کف اتاق احساس جذاب تری ایجاد می کند. مانند ویترین فروشگاه، فضای داخلی نیز باید دارای نکات متمایز باشد که طعم خاصی به فروشگاه می بخشد.

به عنوان مثال، Via Seto از پانل های فلزی در طراحی داخلی خود استفاده می کند. اضافه کردن بافت‌های مجلل مانند ساتن، مبلمان با سبک غیرمعمول یا اثاثیه‌ای متناسب با یک دوره زمانی خاص را در نظر بگیرید.

فاصله مناسب

طرح‌های بوتیک باید طرح‌بندی آزاد داشته باشند تا مشتریان در اطراف قفسه‌های لباس یا محیط مغازه پر پیچ و خم شوند.

مقصود شما این است که مشتریان را تشویق کنید تا از مرور لباس های شما خوششان بیاید. نه اینکه جستجوی آنها را تا حد امکان کارآمد کنید.

این بدان معنی است که از راهروهای مستقیمی که جلوی دید سایر قسمت‌های فروشگاه را می‌گیرند اجتناب کنید. قفسه‌های گرد کوچک‌تر همراه با نمایشگرهای اطراف فروشگاه، به مرور ادامه می‌دهند.

از نقاط کانونی مانند نمایشگرهای مانکن برای ایجاد بخش‌های مختلف فروشگاه با انواع خاصی از محصولات استفاده کنید. این استراتژی فروشگاه شما را از به هم ریختگی جلوه می دهد.

نمایشگرها را به صورت دوره ای تغییر دهید تا فروشگاه برای مشتریان شما جذاب بماند و اقلام فصلی را به نمایش بگذارید.

Checkout را در نظر بگیرید

به جای یک پیشخوان مربعی غیرجذاب و با ابهت رو به ورودی، فضای صندوق فروشی دلپذیرتری را در طراحی بوتیک خود ایجاد کنید.

سعی کنید میز را با زاویه در گوشه پشتی قرار دهید تا بتوانید بدون خیره شدن به مشتریان در حین ورود به ورودی، ورودی را ببینید.

از میزی متناسب با دکوراسیون خود استفاده کنید. مانند میز بامبو یا حصیری برای یک مغازه لباس فروشی طبیعی. اگر فروشگاه شما از قبل یک پیشخوان دارد. پانل های پارچه ای را در اطراف آن آویزان کنید تا ظاهر آن نرم شود.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *