طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه عینک فروشی

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه عینک فروشی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه عینک فروشی

در جامعه امروزی، عینک نه تنها عملکرد اصلی است، بلکه برای بسیاری از اقلام مد نیز ضروری است. بنابراین باز کردن یک فروشگاه به یک روند تبدیل شده است. اما موقعیت یابی تجاری مهم ترین است. هنگامی که می خواهید یک مغازه عینک فروشی باز کنید، باید یک برنامه جامع تهیه کنید و دکوراسیون و طراحی فروشگاه اهمیت ویژه ای دارد.

ویژگی های عملیاتی فروشگاه ها

ویژگی های عملیاتی فروشگاه ها در شکل گیری سبکی منحصر به فرد نیز باید به طور جامع در نظر گرفته شود، یعنی گروه مخاطب، استاندارد خدمات و موقعیت گرید. هنگام تزئین مغازه عینک فروشی، طرح باید همان ویژگی های لباس را منعکس کند و هدف از دکوراسیون باید مشخص باشد و کیفیت باید قابل اعتماد باشد. جزئیات اقدامات احتیاطی برای دکوراسیون مغازه نوری نیز مورد توجه دکوراسیون است. به طور کلی، یک مغازه اپتیکال حداقل هر 3 تا 5 سال یک بار نیاز به بازسازی دارد، بنابراین دکوراسیون و طراحی مغازه اپتیکال اهمیت ویژه ای دارد.

مکان های زیادی وجود دارد که در هنگام دکوراسیون باید به آنها توجه کرد. برخی از جزئیات به راحتی نادیده گرفته می شوند که در مرحله بعد باعث دردسر زیادی می شود. که بسیار آزاردهنده است و همچنین ممکن است تصویر فروشگاه را کاهش دهد. نکات زیر را با توجه به سالها تجربه خلاصه می کنیم و امیدواریم بتوانیم به دوستانی که در حال بازسازی هستند کمک کنیم.

1. طبقه مناسب را انتخاب کنید

استفاده از کف چوبی برای دکوراسیون مغازه عینک فروشی مناسب نیست، زیرا کف چوبی از آب می ترسد، تمیز کردن آن آسان نیست و تمیز کردن آن بسیار دردسر ساز خواهد شد.

2. تصویری خوب از پنجره

اگر در ورودی مغازه عینک فروشی یک پنجره شیشه ای از کف تا سقف وجود دارد، اگر در این زمان نیاز به ساخت پیشخوان دارید، پیشخوان نباید خیلی بلند شود. اگر بیش از حد بالا ساخته شود، دید مشتری را مسدود می کند، که برای مشاهده کلی مشتری از فروشگاه مناسب نیست.

3-فضای کافی برای پیاده روی

در پیشخوان طراحی در مغازه عینک فروشی، اگر کابینت جزیره ای وسط یا کمد کم وجود دارد، باید به نگه داشتن مسیر بین کابینت و کابینت بلند در مقابل دیوار، معمولاً کمتر از 1.2 متر توجه کنید. مخصوصاً فضای کافی برای عبور ویلچرها بگذارید.

4.ارتفاع شمارنده ها

ارتفاع طراحی کمد عینک فروشی نباید از 1 متر بیشتر باشد، زیرا اگر طرح از 1 متر بیشتر شود، نگهداری کالا راحت نیست و مفهوم طراحی کابینت پایین تنها فضایی برای نگهداری کالا نیست. کالا، بلکه با توجه به اینکه مشتری پشت پیشخوان می نشیند راحت است و زانوهای شما را نمی زند.

5. ضربه ضد

بهتر است مستقیماً زمین زیر جعبه پیشخوان را لمس نکنید. ما از تخته سه لا برای ساختن دامن 50-100 میلی متری در پایین پیشخوان با فولاد ضد زنگ برای تزئین استفاده می کنیم. پیشخوان اگر مستقیم روی زمین باشد به راحتی خیس می شود که عمر مفید کابینت را تسریع می کند و به راحتی آسیب می بیند. با این حال، مقاومت در برابر رطوبت تخته سه لا بسیار خوب است. و فولاد ضد زنگ بهتر می تواند از پیشخوان محافظت کند

6. نور فروشگاه

نحوه نصب وسایل روشنایی در بالای مغازه عینک فروشی؟ نور مستقیم منبع نور و فاصله پیشخوان باید از نظر کلی در نظر گرفته شود تا جلوه ای روشن و واضح حاصل شود.

7. ارتفاع جزیره میدل

برای قسمت نمایش قفسه کابینت شیشه دو طرفه باید از کابینت میانی استفاده شود. ارتفاع مناسب پایه ها در نظر گرفته شود تا ناگهانی ایجاد نشود.

8. طراحی مکان ویترینی

هنگام طراحی کابینت نمایش عینک آفتابی، بهتر است بدون در نظر گرفتن درجه، آن را در یک قسمت طراحی کنید. اگر این در یک منطقه متمرکز شود، انتخاب برای مشتریان راحت است.

همچنین برای راحتی مشتری، لنزها و محصولات لوسیون باید در محل تماس قرار گیرند.

9. سوئیچ فروشگاه

  • صرف نظر از اتاق بینایی سنجی، اتاق پردازش باید یک سوئیچ کنترل قدرت جداگانه را اتخاذ کند.

10. جو موسیقی

  • بهتر است بلندگوهایی داشته باشید که هم در داخل فروشگاه و هم در خارج از فروشگاه بتوانند موسیقی پخش کنند. اگر فضای سقف اجازه می دهد، می توانید بلندگوها را در بالا نصب کنید.

11. ویترین فروشگاه

  • دیوار ویترین فروشگاه باید رو به سرسرا باشد و انتهای جلوی دیوار تصویر را در صندوقدار قرار دهید. یک تصویر لوگوی دقیق ایجاد کنید.
  • طول اپتومتری نباید کمتر از 5 متر و عرض آن کمتر از 1.8 متر باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که تجهیزات اپتومتری ترکیبی را می توان قرار داد.
  • لوگو کابینت دیواری ترجیحا از مواد اکریلیک ساخته شده است، مارک های محصولات مختلف در مناطق مختلف محصول مشخص شده است.
  •  اگر فضا اجازه می دهد، حتما یک فضای استراحت در ویترین طراحی کنید.

12. طراحی رنگ

  • طراحی ویترین با ترکیب حداکثر 3-5 رنگ و سفید برای منطقه نمایش.
  • بسیاری از رنگ ها پیچیده هستند، اما اگر رنگ تک باشد، فروشگاه را غیر جذاب می کند.

13.درباره برق

  • هنگام طراحی اتاق پردازش، نباید بیش از 0.9 متر باشد، سوکت ها باید بالای میز پردازش نصب شوند. برای ماشین های پردازش برای استفاده از برق راحت است.

14. گاوصندوق تمام برق

  • در تمامی زمینه های دکوراسیون فروشگاه،ه برق ایمنی باید به طور منطقی در نظر گرفته شود. تمام لامپ ها و سیم هایی که استفاده می کنیم دارای گواهینامه هستند

15. جعبه نور

برخی از پوسترهای لایت باکس را می توان در فروشگاه برای تبلیغ فصل و افزایش تصویر برند طراحی کرد.

16. اهمیت آینه

  • طراحی کابینت دیواری باید با یک آینه ترکیب شود که برای مهمانان راحت است که آن را امتحان کنند. همچنین حس فضا را در فروشگاه افزایش می دهد.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *