ابزار استفاده شده توسط طراح داخلی

طراحان داخلی با دیدگاهی منحصر به فرد به دنیا نگاه می کنند. با دنیا کار می کند زیرا این یک فرآیند بی پایان است که دائماً از ایجاد پلان های طبقه و برنامه ریزی فضایی در حال تکامل است و در عین حال با مشتری یا هر نیاز و نیاز مشتری هماهنگ است و آن را خوشایند یا به اندازه نیاز فضا تحمیل می کند. ما در این مقاله به مبحث ابزار استفاده شده توسط طراح داخلی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

ابزار استفاده شده توسط طراح داخلی - طراحی دکوراسیون مغازه - دکور مغازه - طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و.......

ابزار استفاده شده توسط طراح داخلی

حرفه ای بودن در طراحی داخلی یک حرفه ارزشمند است، زیرا شما دائماً برای رسیدن به تعادل مناسب بین خلاقیت و سودمندی تلاش می کنید و در عین حال به مشکلات مشتریان رسیدگی می کنید و تمام نیازهای آنها را برآورده می کنید. این فرآیند یک شغل دائماً سخت است که به شما نیاز دارد که خلاقیت و هوش تجاری خود را به درستی انجام دهید و در عین حال مشتری را دلجویی و اطمینان دهید. ابزارهایی که به شما کمک می کنند به نوع کارایی مورد نیاز شغل دست یابید و به شما کمک می کند کار خود را انجام دهید و ضرب الاجل ها را رعایت کنید. در اینجا 8 ابزار ضروری وجود دارد که هر روز به عنوان یک طراح داخلی از آنها استفاده خواهید کرد.

1. نرم افزار CAD

نرم افزار آنقدرها که به نظر می رسد ترسناک نیست . این ابزاری است که به انتقال ایده های شما به مشتریان و فروشندگان به طور یکسان کمک می کند. نرم افزار CAD به عنوان یک زبان جهانی ارتباط عمل می کند که مشتریان، فروشندگان و طراحان همه می توانند آن را درک کنند. این به شما و مشتریان کمک می کند تا طراحی و چشم انداز نحوه ظاهر شدن نتیجه نهایی هنگام تحویل را تجسم کنید. نقشه ها و نقشه های فنی با رعایت قوانین و مقررات ساختمانی از طریق نرم افزار حرفه ای تهیه می شود.

2. نوار اندازه گیری و لیزر

دستگاه های اندازه گیری یک قطعه ضروری از تجهیزات هستند که شما تا پایان عمر به عنوان یک طراح داخلی از آنها استفاده خواهید کرد. نرم افزار ممکن است با روز و سن تغییر کند، اما یک نوار اندازه گیری اینجا باقی می ماند . در حین اندازه‌گیری، کف تا سقف می‌تواند در مقابل مشتری ناراحت‌کننده باشد، زمانی که نیاز به صحبت کردن مشتری دارید، لیزرهای اندازه‌گیری کار شما را سرگرم‌کننده و آسان‌تر می‌کنند. نوار استاندارد فولادی را می توان برای اندازه گیری منحنی هایی مانند ستون ها یا گوشه های گرد استفاده کرد .

3. کتاب طرح

بخش اجتناب ناپذیر کار کاغذ است. ممکن است بی اهمیت به نظر برسد اما حقیقت دارد. شما باید به طور مداوم در هنگام کار بنویسید و نقاشی کنید . شما نمی توانید هر بار که از شما جزئیات می پرسند از یک کتاب کوچک خشن استفاده کنید و وقتی مدیر هنگام طراحی از شما مرجع درخواست می کند، صفحات را به هم می زند. شما به یک تقریب فوت مربع استاندارد یا یک طرح سریع نیاز دارید، یک کتاب طراحی مفید و یک قطعه ضروری از تجهیزات است. فراموش نکنید که در یک کتاب طراحی حرفه ای، خودکار و خودکارهای رنگی را برای چند هنر ابله چشمگیر تهیه کنید.

4. کتاب رنگ و سایه

رنگ ها، رنگ ها و رنگ های بیشتر. هنگام کار بر روی یک پروژه به کل پالت رنگی با خود نیاز دارید و به سرعت کمی اوج را به مشتری بدهید و برای توصیف یک سایه فیروزه ای تلاش نکنید . کارت‌های سایه به شما کمک می‌کنند تا به رنگ‌ها و سایه‌ها دسترسی سریع داشته باشید و به شما این امکان را می‌دهند که به سرعت کتاب را بچرخانید تا به سایه دقیقی که ممکن است نیاز داشته باشید برسید.

5. نمونه های پارچه

کتاب نمونه‌های پارچه ، نمونه‌هایی از پارچه یا پارچه را برای نمایش کل بزرگ‌تر نگه می‌دارد. نمونه پارچه به شما و مشتری کمک می کند تا در مورد بافت، رنگ و ویژگی های مختلف دیگری که ممکن است به عنوان یک طراح داخلی به آن نیاز داشته باشید تصمیم بگیرید. نمونه های پارچه حتی با رنگ های نور خورشید به شما کمک می کنند، جایی که می توانید ببینید که چگونه سایه های مختلف نور خورشید در طول روز، ظهر یا عصر ممکن است بر ظاهر پارچه روی روکش تاثیر بگذارد .

6. برنامه ریز شخصی

مدیریت زمان بخش مهمی از فرآیند یک طراح داخلی است. حصول اطمینان از تحویل به موقع خدمات و غرق نشدن توسط امکانات طراحی متعدد حیاتی است . برنامه های کاربردی متعددی وجود دارد که به شما کمک می کند تا با خواسته های شغلی خود ادامه دهید و تحت مدیریت نادرست زمان قرار نگیرید. چنین برنامه هایی به شما در مورد مهلت های قریب الوقوع هشدار می دهند، برنامه های تمدید شده بر اساس تغییرات در طراحی و تصمیمات، که مستعد تغییر با تقاضای مشتریان هستند.

7. پینترست

دوز خوب الهام هرگز ضرری ندارد. بسیاری از ایده ها و خواسته های عجیب و غریب مشتری شما ممکن است از صفحات Pinterest آنها ناشی شود. بنابراین، می‌توانید با ایده‌ها و الهامات برای برداشت خود از طراحی، از انتخاب‌های آن‌ها و خودتان مطلع شوید. آیا ما مجهز به طراحی برای تحت تاثیر قرار دادن نیستیم؟

8. ماسک و کلاه ایمنی صورت

آیا تا به حال تصور می کردید که ماسک صورت بخشی از کار شما باشد؟ خوب، این بخشی از این کار بوده است ، مدتها قبل از همه گیری کووید-19 . دستکش، ماسک، کلاه ایمنی، محافظ چشم برای طراحان داخلی ضروری است.

9. Planner 5D

Planner 5D اپلیکیشنی است که به طراحان داخلی اجازه می دهد تا تصاویر سه بعدی زیبا و واقعی از ایده های طراحی ایجاد کنند. از برنامه ریزی برای طراحی یک خانه جدید گرفته تا یک بازسازی ساده با افزودن دکور جدید، Planner 5D می تواند کمک بزرگی به طراحان داخلی باشد.

Planner 5D با رابط کاربر پسند خود، ایجاد پلان های طبقه، مبلمان و کابینت های دقیق را آسان می کند. حتی می‌توانید نور و لوازم جانبی را اضافه کنید تا حسی واقعی از اینکه طراحی شما پس از تکمیل چگونه به نظر می‌رسد را به دست آورید.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *